Translate my blog! Translate my blog! Translate my blog! Translate my blog! Translate my blog!
hit counter html code
Antall besøkende



lørdag 18. desember 2010

Julestemning

I adventstiden er det alltid hyggelig å gå på julekonserter. Dette året har jeg vært på hele 4 konserter! Gaute Ormåsen og Cecilia Vennersten i Bragernes kirke i Drammen var en flott konsert. 
En flott kirke og flott musikk! 

Så har jeg fått høre lokale helter i Tranby kirke og Hennummusikkens julekonsert. Denne konserten overgikk alle forventninger! Mange lokale talenter som ga en fantastisk stemning i førjulstiden. 

Så var det Carola som hadde sin konsert på Folketeaterert i Oslo. En flott dame, med fantastisk stemme! Etter konserten møtte hun sine tilhørere og vi måtte bare ha med et bilde med henne i midten.. :-)

Den siste konserten jeg har vært på er Chor i Åros som har hatt konsert. Min svoger sang O Helga natt med en fantastisk stemme! Bare å nyte...

Tom Iver Hauge synger O Helga natt:

 


 Jeg ønsker alle en fortsatt fin adventstid!


2 kommentarer:

  1. Hei.Nydelig.Ønsker deg og dine en riktig God Jul.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Hei
    Bedre julestemning trenger vi ikke, flott sang og en god stemme.

    SvarSlett