Translate my blog! Translate my blog! Translate my blog! Translate my blog! Translate my blog!
hit counter html code
Antall besøkende



søndag 20. desember 2009

Endelig i gang!

Nå er jeg så igang med min egen blogg. Jeg er spent og gleder meg til å dele det som skjer i min verden :)
Min verden er i grunn et veldig fint sted! Jeg er gift med en flott mann og vi har to nydelige og skjønne barn. Vi bor i vårt lille hus, og synes vi har verdens beste familie! Mye av tiden går til å følge med på barnas liv og røre, men det er likevel viktig å holde på egne interesser og hobbyer.
I mange år har interessen for oppussing og interiør vært til stede, og nå er jeg også blitt hekta på bruk av symaskinen. Lappeteknikk og quiliting er kjempemorsomt! I juleforberedelsene gløder også skrappedillaen, så det er høy aktivitet rundt bordet!
Gleder meg til å dele dette med dere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar